onsdag 12 maj 2010

STOCKHOLM FÅR VACKERT BESÖK DEN 20-21/5 AV NÅGRA AMBASSADÖREN FRÅN BJURHOLMS KOMMUN GRANNÄS



Så här ligger det tilll
TORSDAG & FREDAG den 20/5 och 21/5
Kommer några trevliga ambassadörer
FRÅN NORRLAND
VÄSTERBOTTENs LÄN
BJURHOLMS KOMMUN
att sprida kunskapens ljus över vårt vackra landskap
CHRISTINA från Grannäs, är en av dom som kommer att stå
på STOCKHOLMS CENTRAL
mitt inne på torget
för att visa och tala om en plats ,som inte alla känner till
Och det är ju synd
att missa något så vackert
variationsrikt, kreativt och livsladdande

Ni som har nyfikenehetens lampa påslagen
ta gärna en titt förbi
Det är det värt


Detta säger jag,som är nyinflyttad sen ett år tillbaka
Ni som läst och sett mina bilder på min blogg, har väl fått ett litet hum om människorna
och världen häruppe
Som är sååå mycket mer och vackrare än jag hunnit med att skriva om och fota

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar