lördag 23 oktober 2010

MAGI I MÅNENS SKEN


En strålande måne,en skön luft,och en vit mark, väntade på mig
När jag klev ut genom dörren i morse till tystnaden och djuren

I bildtolkningssnön , ligger det goda nyheter
och att se världen med nya ögon..renhet
Månen ,står för evig förnyelse
Såå nu ni,skall jag pillra mig ut i skogen
och se om jag får tag på några goda nyheter
Innan dagsljuset hinner komma och sabba ,det fantastiska ljus
som månen och snön i brytningsljuset bjuder på

Önskar er alla en ljus och magisk helg

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din kommentar hos mig!
    Jo då - det går åt rätt håll!
    Jag får försöka ta månen som riktmärke - Evig förnyelse! Det lät trösterikt! Hoppas att du fick goda nyheter när du pillat dig ut i skogen.
    KraMarita.

    SvaraRadera
  2. Hej Marita Vad roligt att höra ifrån dig Har tänkt mycket på dig och HUR det går för dig HUR du mår Nyheter fick jag Men INTE dom jag önskade mig. :0) KRAM

    SvaraRadera