onsdag 9 februari 2011

EFTERTANKEN

GOD MORGON
Tänkte på det
När jag skrev ett blogginlägg, i min utsiktpost
HUR fantastiskt mitt liv utvecklats
Främst TACK vare mina barn
barnbarn


Men oxå mina djur
Som med sin reservationslösa kärlek
Mer eller mindre tvingat mig
ATT INTE GE UPP

Så och flytten HIT till Grannäs

Där jag redan från första början,blivit emottagen med vänlighet
Och utan min nya vänner och grannar
vars stöd och support
jag inte skulle kunnat/kunna vara utan

Till ER,alla mina bloggLÄSARE
Som gett/ger mig inspiration
Och nya känslor och ord att hitta


Till mina nya "brev-vänner"
Som skänker extra ljus till min dag

Och så min kära tvillingsyster
Som funnits & finns & håller ett omtankens öga på mig

Dagens känsla blev TACKSAMHET
Jag som INTE tänkt skriva något alls
Där ser man HUR lite man skall tänka ut i förväg

Önskar er alla
EN DAG ,MED TACKSAMHETENS EFTERTANKES GLÄDJE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar