söndag 6 februari 2011

FÖNSTERTITTEN

DET är det HÄR
och mycket mer,som ger mig
PERSPEKTIV
BALANS
HARMONI
LIVSGLÄDJE
Som håller min nyfikenhet vid liv
I min tillvaros irrgångar


KOLBULLAR
Ingredienser
4 port.
6 dl kallt vatten
8 dl vetemjö
8 skivor rimmat fläsk
Till servering:
knäckebröd
sirap
rårörda lingon








Och som NU
när jag tittade ut genom mitt fönster

Och fick se,skogens giganter,som var på besök

Det är INTE jag som tagit bilderna
Utan jag har tiggt till mig dom, av Mr. R* TACK!

2 kommentarer:

  1. Kolbullar borde utnämnas till nationalrätt! ........ alternativt: kams med knaperstekt fläsk och lingonsylt!

    SvaraRadera
  2. GOD MORGON
    Kanske det :0)
    Det som nog gör kolbullarna till en så lyrisk & njutbar upplevelse Beror nog oxå på ATT den tillagas och äts UTE i det friia

    SvaraRadera