tisdag 22 februari 2011

ETT GOTT NYTT ÅR



GOD MORGON
Så har jag då tagit farväl, av mitt sexotiotredje år
Och välkomnat mitt sextiofjärde
Och jag är helt övertygad om
Att det nya året, blir lika lärorikt,fantastiskt och underbart
som det nu förbi-passerande

Skulle kunna skriva en hel bok om året som gått
Men jag nöjer mig med att säga TACK
Till
ALLA lärdomar jag fått
Alla jag mött ALLA nya människor jag fått lära känna
ALLT som jag få se och uppleva
ALLT-ALLA som knuffat på mig ,att våga gå/se VIDARE

(en låt som följt mig genom åren
och som jag gillar)


Avlämnandet och Ingåendet Till det nya året
Blev en skit-kul avslutning TACK vare min hyresvärd Jan


TACK
ALLA NI tvåbenta ,som fyrbenta, som finns i mitt liv
och BERIKAR det på olika sätt och vis. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar