onsdag 27 april 2011

AUKTIONSFYND PÅ TRADERA å POSTENS SNABBA å SÄKRA LEVERANSER


Ibland ,när jag vill ge mig själv
en liten extra spännings och glädjehöjare
Knallar jag in på Tradera
och trycker på skynda fynda knappen
Då jag har börjat få ett behov av att snoffsa till mig
och saknar lite uppdateringar i min garderob
OCH inte gillar att springa på affärer
ÄR det här ett suveränt sätt för mig
vet ju vad jag behöver,vill ha ,och vad som passar mig

Sen är det jätteroligt när jag gör fynd
Och då menar jag RIKTIGA fynd
som en ny tunika för 1 kr
Och ett snyggt komplett träns till Kajsa
för bara 68 kr...
Som efter att ha kikat runt på priserna i butik
inte kunde bli mer än helnöjd över
Frakten tillkommer ju, och kan variera,allt mellan 12 kr och uppåt
Beroende på tyngden
Men de flesta kläder är varken skrymmande eller tunga
så frakten blir låg
SEN ..Bara det att få fyndet levererat av posten HEM till min brevlåda
Vilket tar 1.. max två dagar..är ju toppen
Till skillnad från Schenker, som kan ta upp till 2 veckor
Och då måste jag åka in till Bjurholm för att hämta paketet
eller be någon att hämta det åt mig
ÄNDÅ skiljer det inte mer än nån krona på frakten
OCH INTE en endaste gång har något paket kommit bort
i postens hantering

Får väl mannekänga i nyförvärven,när någon av döttrarna är här
och kan fota mig,med kläderna på


Så att tillföra mig själv lite extra..praktisk vardagsspänning
...är inte så dumt

önskar er alla
en maxad spänningshöjardag

2 kommentarer:

  1. Fantastiska fynd........ och en härlig truddilutt!
    . men det finns många sätt till "spännings- och glädjehöjare" :-0

    Kraam

    SvaraRadera
  2. god morgon.. :0) hmmm nu måste jag tänka efter..hårt.. för att hitta åt något mer spänningshöjande....få se nu Jaa det skulle vara att åka in till Bjurholm då Jag använder mig ofta av trudiluttandet..men efter ditt veteskapliga inlägg,har det fått en mer seriös innebörd..så nu känner jag mig riktigt märkvä'rdig och proffsig när jag nu kan säga rent veteskapligt att jag "vässar hjärnan..när jag skall till att trudilutta :0) Önskar dig en härlig och nogsamt målandes dag i bra väder

    SvaraRadera