torsdag 28 april 2011

I DIMMORNAS DUNKELHET GÖMMER SIG OKUNNIGHETEN


”Allt du behöver i livet är okunnighet och självförtroende:
då är framgången säker.”
skrivet av mark twain


Ibland känner jag inte för att skriva något blogginlägg
Meen så RÅKAR jag titta på en bild
Lyssna på en låt
Läsa något i morgontidningarna..
oftast faktiskt i Aftonbladet..
Som det här citatet är hämtat ifrån
Eller fått något telefonsamtal...träffat någon
Något mail eller meddelande
Och vips..så blir det ett blogginlägg i alla fall

Det här citatet av M.Twain..säger en hel del
fast egentligen,när jag tänker efter..väldigt mycket
om de samhälle,som faktisk ÄR IDAG..
Från vilken "utsiktpost det styrs ifrån

2 kommentarer:

  1. Jo så är det, raderna bara kommer en efter en och så har man till slut skrivit en blogg!
    Undrar vad jag saknar, när jag inte haft det speciellt framgångsrikt i livet..
    Har ni haft så dimmigt nyligen? Här skiner solen för fullt och det lovade regnet uteblev helt.
    Hoppas du får en bra helg och trevlig valborg..
    Kram/Raya

    SvaraRadera
  2. GOD MORGON Raya
    DU saknar inget DU äger klokheten
    Nää vi hade ingen dimma Den fick bara symbolisera dagens inlägg Önskar dig en vacker och härlig valborg & förssta maj
    Skickar oxå med en varm vårkram till dig

    SvaraRadera