fredag 10 juni 2011

STOPP 2 DORENS VÄRMEBYGGE I GRANNÄS

När man kört nån km efter GRANNÄSskylten och raststugan
Kan man få syn på det här mysiga lilla huset

Som väckte min nyfikenhet och fick mig att sakta ner farten...
På min lilla snabba ww polo
För att se efter VAD det var för ett gulligt hus

Då såg jag det...det var ved som var travat till ett hus
Så finurligt och så fint...
I år blev Dorens bygge uppmärksammat av sveriges television
Här är "länken dit
Om ni vill se kreativitetens händer i farten
Då Dorens visar och berätta om sitt bygge
http://svtplay.se/v/2447086/vasterbottensnytt/huset_som_byggs_upp_och_branns_ne

2 kommentarer:

  1. Jättefint hus!
    Väntade mit att en älva med fiol skulle titta ut!
    Finns det nå´n spis i vedhuset?

    Ha en finfin helg!

    Kraam

    //Ingemr

    SvaraRadera
  2. Visst är det ett finurligt och kreativt tänk..att stapla ved på,till torkning på
    Hoppas du fdärborta...får en lika finfinhelg som jag har..Kram

    SvaraRadera