fredag 17 juni 2011

SINNESMJUKHET


ÖNSKAR ER ALLA
EN UNDERBAR HELG

2 kommentarer:

  1. Mitt mobila bredband sensurerar dina låtar.......... Det kan ju bero på att DET är låååångsamt elelr att du har för k r ä v a n d e låtar!?
    Ha en underbart fin helg .... helgen då du blir kompis med åskan!?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Blii inte lessen eller bestört nu...MEN det är nog tyvärr din mobila bred-bands överföring, som inte fixar de lättsamma och kravlösa låtarna... det kanske bara behöver en liten extra energikick ,för intag och utgivande..åskan och jag, gör stora framsteg i vår relation..Jag utmanade den igår..men då dök den rackarn inte upp..fast jag var så trotsigt kaxig...där jag gick i skogen..inväntandes dens ankomst Önskar dig oxå en utgivandes finfina helg :=)Kram

    SvaraRadera