lördag 2 juli 2011

GLESBYGDSSERVICE

Att bo så här långt bort från affärer
Och en större ort ÄR sällan något problem
Då man har internet

och posten levererar ÄNDA fram till dörren
Det jag behöver, och inte behöver jag stå i kö heller
Som nu sist ,när jag upptäckte att dammsugarpåsarna var slut
In på nätet och letade
Då jag inte hittade åt,i det rika utbudet..
vilken påse som passade just MIN dammsugare..
Mailade jag kundtjänst, där en Jenny satt
som kollade och lotsade mig vidare..
DESSUTOM gjorde hon en uppföljning
Genom att kontakta mig via mail efter beställningen
DESSUTOM..låg påsarna i min brevlåda DAGEN EFTER
BARA DET...så snabb leverans..

Så behöver ni dammsugarpåsar och lite andra städbehör

så finns det på www.dammsugarpasar.nu

TACK Jenny
för trevlig och god service

4 kommentarer:

  1. Visst är det fiffigt det där med att handla "på nätet"!?
    I förra veckan köpte jag ett nytt batteri till mobilen/handdatorn. Det passade men laddningen höll bara i 2 timmar. Då mejlade jag och klagade, kontaktades snabbt av kundtjänsten i Indien,(hur Jenny hade hunnit dit förstår jag bara inte!) De föreslog en åtgärd jag skulle vidta med mobilen och det nya batteriet och hipsi vipsi så häller laddningen i flera dar. Hon är duktig, Jenny! ..........För det var väl hon?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Får jag ha den stora oförskämdheten att föreslå att du går in på "Inställningar" och "kommentarer" och tar bort det där fåniga att man ska gissa vilka krumelurer de skrivit och skriva dem med vanliga bokstäver. Det tar mig ytterligare 10 minuter att skicka en kommentar til dina inlägg, då mitt mobila bredband går såååå lååååååångsamt nu pga sommarfolket som korkar igen alla mobilmaster i vår annrs så rofylda Hög Kusten... men inget ont sagt om sommarfolket. Det är ju de so m vi lever på !

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är klart det var Jenny VEM annars är så trevlig och hjälpsam ;0)

    Oförskämd..jag blev fruktansvärt lessen HUR kan du bara kräva det av MIG..ett totalt O-tekniskt skogstroll...Meen eftersom du ansträngt dig så hårt i 10 hela minuter..får jag väl lov att ta det under övervägande och BE om hjälp..att fixa till det där krumelurproblemet..uppriktighet är alltid uppfriskande Kram

    SvaraRadera
  4. Jämför och välj rätt bredband till ert företag. offert inom 24 timmar från sveriges operatörer.

    Fiber företag

    SvaraRadera