onsdag 27 juli 2011

LOPPISFYND




iGÅR,när syrran och jag tog en tur till byns loppis
Fick jag syn på DEN...korgen
Habegäret inom mig vaknade till liv och ropade... VILL HA
Jag hade inget att sätta emot
Så jag ilade snabbt ner till oskars "loppishus"
Och betalade 60 kr för korgen..innan förnuftet hann vara med och säga sitt
Ibland gäller det att vara snabb..
Sängen ni ser..är den jag köpte tidigare
Som jag tänkt att barnbarnen skall få sova i
Sen köpte jag, en än ljummen flaska
Innehållandes NYKOKT jordgubbsaft..mmmm

Önskar er ALLA en strålande .
ljuvligheternas dag..kram

3 kommentarer:

  1. Inger…
    Jo jag tror nog att jag stannar på wordpress..
    Verkar lugnast så och nu kan jag ju det stället..Men hälsar på dig på din blogger den är så fin.. Korgen var jättefin ett bra köp tycker jag..Kram på dig Nicki…

    SvaraRadera
  2. TACK för både korgsamtycke och dina ord om min blogg OCH dina fortsatta besök här hos mig ..Kram

    SvaraRadera
  3. Hej och Godmorgon Inger…
    Jo jag saknar space på grund av funktionerna alla saker man kunde göra på sidan eller sätta dit..Men däremot så saknar jag inte deras krångel minns du varje gång dom uppdaterade så fick vi tonvis med problem usch..Men jag håller med dig dom flesta av mina vänner kommer ju därifrån och det är ju bara dom bra man har kvar en viss Livsvandrerska bland annat..Och nu har jag även fått en del nya vänner här genom wordpress..Toppen är det..

    Jag har fortfarande kvar Night Laqdysidan på blogspot..Men den är helt låst får vara så tills jag vet vad jag ska göra..Kram på dig min vän..Nicki

    SvaraRadera