måndag 29 augusti 2011

GOD MORGONMÅNDAG


Vaknar upp, till sol och väntande djur

Biggles..alltid vaksam..alltid beredd..på en "jagningstur

Baggarna står vid grinden

för att slänga en öga på mig, OM utifall
jag är på väg åt deras håll..med någon godbit

Hästarna gnäggar glatt, när jag visar mig i dörren
I vetskap OM..att utsläppet till hagen..är på G



Mina tankar, ligger än och drar sig, i tysthetens rum
Allt medans forntid och nutid kivas med varandra...
Men jag låter dom hållas och lägger mig inte i
Ibland måste saker och ting ,liksom tankar och känslor
Bara få tumla..rumla omkring..tills dom är redo att tas i "örat

Önskar er ALLA en fridfull måndag

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin tisdag med....
    låt tankarna tumla, rumla om även idag!!

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Det tycker du..ler..Detsamma till dig Kram

    SvaraRadera