söndag 11 december 2011

EN LUGN & INSPIRERANDE TREDJE ADVENT


Lugnet råder ute..ingen blåst..inget mer snöande
Känner av min kropps muskler
Och det är inte illa..att känna av.. sååå måånga

Har knallat runt lite..ute i bloggvärlden
Och hittat lite tips här och var
Som hemma hos ROSE... ATT blanda pulverkaffe i knäcksmeten
Det måste jag prova..det låter väldigt gott

Och JENNYS köttbullerecept med bla ingefära i
Som finns att läsa om ,på hennes sida


Så blev jag inspirerad av alla foton jag sett
Och tänkte vad fina tavlor det skulle bli
Som t.ex .. bl.a ANNMARIES fotade orkideer

Så idag ..MIN LUGNA dag..skall jag se över mina foton


Kanske...att jag hittar åt någon riktigt bra tavelbild

Hoppas NI ALLA får en inspirerande tredje advent
I sällskap med kreativitetens händer Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar