fredag 30 december 2011

NU NI..ÄR JAG KÄÄRUT

VARFÖR dåå då..jooo för jag har fått en plattskärm
Och det ni...i jämförelse med "farfar" lillknubbisen
ÄR en himmelsvid skillnad
Det man inget vet nåt om..att det FINNS till
Saknar man ju INTE heller
Men när man väl fått uppleva skillnaden
Jaa då jäklars blir man faktiskt "kärut"
För INTE nog med skärmen
Nu har jag skype inkopplat oxå
Och en nytt kraftpaket..som tar mig till höga höjder
Och låter mig stanna där
Så nu krånglar inte min dator..kopplar inte ur mig
åker inte upp och ner i Mbit/s
Kan dessutom lyssna på musik UTAN störningar..bara DET

Känner mig som en riktigt modern "wild dataqvinna nu :0)

DET ni... är ingen dålig känsla att bära på
Det är min son som fixat till moderniteterna

TACK..säger jag till DIG..
För att du oxå BERIKAR mitt dataliv..KRAM

Önskar er ALLA en upphöjande dag

3 kommentarer:

  1. (¯`v´¯)¤
    .`•.¸.•´
    ¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
    (`'·.Happy¸.·'´)
    (`'·.New 2012!¸.·'´)
    ¸.·*)*¸.·´¨)*´¨)¸.·*¨)
    (¸.·(¸.·´ .·´¸¸.·´*´¨) Nicki With Family

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    ... härligt att få något man verkligen VILL ha!!
    Önskar Dig
    Ett Gott Nytt År!!
    Kram!
    /Ingemar

    SvaraRadera
  3. TACK Nicki DETSAMMA till ER KRAM


    Visste ju inte ATT jag ville ha den..då jag inte fått smak på den..förän jag fick den
    Tack för nyårshälsningen..önskar oxå DIG & MOLLY... Detsamma KRAM

    SvaraRadera