tisdag 14 februari 2012

ALLA HJÄRTANS DAG i MINNET


Såå är det åter..
ALLA HJÄRTANS DAG
En dag som borde finnas med..som ett naturligt inslag
I vårt vardagsliv..VARJE dag

Det är nu tre år sen DU gick bort

JUST den HÄR dagen..
du som älskade LIVET.. solen o havet
(SOLbilden är därifrån)
Du blir mer närvarande för varje dag
För jag lär känna dig..genom mig själv
Det jag gör och hur jag tänker
Och förstår ALLT mer...mig på dig
Och tidigare generationer..ju längre jag knatar på
Ju mer jag SER o HÖR


EN STRÅLANDE HÄRLIG o KÄRLEKSFULL DAG önskar jag er ALLA

2 kommentarer:

  1. My Valentine Heart

    Valentine’s Day is full of paper hearts,
    but my heart for you, my friend,
    is full of feelings
    more precious to me than gold,
    as long lasting as diamonds.
    My heart for you, my friend
    is filled with emotions strong as platinum,
    and appreciation for you
    worth more to me than any treasure.
    My Valentine heart is yours,
    my priceless friend.
    Happy Valentine’s Day..

    (¯`v´¯)¤
    .`•.¸.•´
    ¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
    (`'·.Happy¸.·'´)
    (`'·.Valentine!¸.·'´)
    ¸.·*)*¸.·´¨)*´¨)¸.·*¨)
    (¸.·(¸.·´ .·´¸¸.·´*´¨)Love Nicki

    SvaraRadera