lördag 26 maj 2012

LÅNGKALLINGARS BORTFALL


SOLEN ÄR HÄR
NU har sommaren oxå kommit hit
och mina långkallingar har åkt av

Tiden.. är nu på min sida..åtminstone idag
Och pingsten är här.. så och brännbollsyran i Umeå
och mors dag
Den fastslagna..DEN som jag och mina barn har lämnat därhän
Till förmån för vår egen lössläppta och fria mors dag
för att få till en mer tids-avslappnad

NÄSTAN alla hagar är färdiga..
då jag haft förmånen
att få hjälp med uppsättandet..av storhagen TACK !
Det känndes väldigt befriande och härligt När den var gjord
Även om jag har en bit kvar..för den ÄR stor
det märker man inte av.. förän jobbet skall göras
Gräset är grönt
hästarna är lyckliga och häggen är på G
Och jag önskar er ALLA en toppenhärlig pingsthelg
UTAN stress och pressinblandning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar