torsdag 14 juni 2012

TJÄRDOFT I SOMMARGRÖNSKA

Nu ni..har jag skickat efter ett medel
till hästarna
För att hålla blodsugarna borta
Lååångt bort från deras kroppar
Så de i lugn och ro kan vistas ute

och njuta
av sommaren i det gröna
Har letat och hört mig för om giftfria alternativ
Ty de kemikaliska lockar mig inte
Hos NÄCKENS naturprodukter..
hittade jag det här medlet.. SOLMJÖLK
Det doftar som av ljuvlig tjärdoft
som minner mig om tid som gått
hemma hos mormor och morfar..när det var sommarlov

Så här står det om det
"Solmjölk med björkdoft (BromsBroms)
En rent vegetabilisk, ogiftig naturprodukt
som håller bromsar och andra blodsugare på långt avstånd
från människor, hästar och andra djur.
BromsBromsen är allergitestad och hudvänlig. Ljus färg på produkten som inte färgar kläder.
BromsBromsen = Hästskydd med Björkdoft (Björktjärolja)"

Önskar er ALLA ett härligt veckoavslut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar