lördag 4 augusti 2012

REGNFÖRSTRÖELSE TILL MUSIK

Har NI samma väder som HÄR hos mig..REGN

Själv har jag varit ute... och gått i regnet
NJUTIT och blivit genomblöt
Har fått inse VARFÖR regnet
får mig att känna mig så totalt fri i dess närhet
Det hänger ihop
med positiva barndomsinpräntningsminnen

Passar det kanske med lite tankenötter
att knäcka
om ni som mig..bara vill smita undan
en liten stund
från dom där enträgna tjatmåstena
Här kommer två tankenötter

OCH naturligtvis lite musik på det
För vad vore en regndag utan musik
Gåta 1
Vad lämnar getingmamman till getingbarnen?
1. En kokbok
x. En dykarutrustning
2. Ett papper med texten "en aviga
två räta,tre aviga
Gåta nr 2.
Var dansas det oftast?
1. På biblioteket
X. I domstolen
2. I skolan
Svar ges när nästa undansmitning pockar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar