onsdag 10 oktober 2012

PÅ FRISKA FÖTTER

En förkylning har bråkat med mig i natt
Feber..ont i huvudet och halsen
Inte så pigg med andra ord
Men det går ju över..med tid

Var på biltema efter tandfixet
(Riktigt snyggt blev det faktiskt)
Där på biltema fanns mycke att hitta
av lite av varje..det var STOORT
Det jag var på jakt efter

Fanns inte i jupiters storlek
Men lite annat smått och gott köpte jag
Det var första gången jag var på Biltema

Nu är hästarna uttagna ..hundarna gjort sitt
Så nu blir det sängen igen för mig

Innan jag går..vill jag önska er ALLA
en STRÅLANDE dag..på "friska fötter"

2 kommentarer:

  1. Hej Inger-Sofia.
    Jag hoppas verkligen du snart kryar på dig igen, visst är det konstigt att en förkylning kan påverka så mycket, jag var och tog årets influensavaccin häromdagen, det påstås vara en riktigt elakartad influensa som kommer i år, och hos en bloggvän som jag har i USA där influensan redan slagit till slutade den i en total tragedi.
    Vila dig och drick vätska så hoppas jag du snart är frisk igen.
    Kram till dig.

    SvaraRadera