tisdag 29 januari 2013

FÖRSVARSUPPDATERING



NU ni..har jag skaffat mig en HANDVÄSKA
Tänkte..att jag skulle få mig en lite mer damig look
Bryta av lite.. från det mer skogstrollika

DET var evigheter sen..som jag bar en h-väska

Fickorna fick bli min förvaringsplats
Ibland någon liten midjeväska eller som nu
en hundgodispåse
och ibland kamerafodralet..
Alla att koppla till bältet
VÄLDIGT praktiskt
Då behöver jag inte ödsla tankekraft
på att hålla reda på någon väska
Men NU är det alltså gjort

Hittade en fin väska för 15 kr på ett loppis i Bjurholm
Lagom pris för invänjningen..
Fin och praktisk är den åxå..många fack
Utan att vara klumpig eller stor
Så när jag åker för att träffa min äldsta dotter
Blir det premiär för handväskan och min damighet
Man måste ju uppdatera sig lite.. emellanåt

SEN..som ni kan se
är den ju bra att ha och ta till...vid akuta situationer
Jag har ju åldern inne :0)

Önskar er ALLA en toppenhärlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar