tisdag 12 mars 2013

BARBACKA å SENGÅNGARE


Det snöar nu ..
och kl kvart i fem när jag gick ut
behövde jag inte min pannlampa
Jaa.. jag har börjat bli lite segare om mornarna
Märkligt..nu när ljuset kommer allt tidigare
borde det ju vara en uppiggande lockelse..som får min kropp
att ivrigt spritta upp från sängen ÄN tidigare
Men istället är jag trött..hmm

När barnbarnen var här..Ville dom ju så klart rida
Äldsta barnbarnet går på ridlekis..så hon kan en del
Om det här med hästar..men hon har ju åxå en mor
som kan och vet en hel del

Jupiter har aldrig haft något emot
att bära barnen på ryggen..det är mer som han tycker
att det är coolt och alldeles naturligt

Önskar er ALLA en cool morgon-dag

3 kommentarer:

  1. Fin låt! Tack! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin häst!! :)

    SvaraRadera
  3. GOD morgon och TACK själv för ditt besök och dina ord.Jaaa han ÄR fin...en sjutusans charmig odåga :0)

    SvaraRadera