måndag 13 januari 2014

LÄTTNADENS UTFLÖDE



Vilken SKÖN känsla det är
Så härligt befriande... att flyta iväg på den lyckokänslan
jag vill både dansa,krama någon BERÄTTA


Så här är det för mig
Att när jag befinner mig i anspänningens irrande tankegångar.. utan att hitta åt lysknappen
hur jag än letar och trevar mig fram
så hittar jag inte åt den..då blir tyngden av tankarna allt större
Och i och med det..blir jag mer låst i dom
Då tyngdkraften gör dom sega och enkelspåriga


MEN så dyker beslutsamheten upp och tar över
och jag slänger iväg en fråga och får ett GENSVAR på problemet
TALA OM att bli HÖG..
LYCKOKÄNSLANS drog..är den ljuvligaste att känna
Den mest befriande och fritt flytande :)

Önskar er ALLA en LIKA HÄRLIG KÄNSLA..på veckans första dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar