måndag 24 mars 2014

INSPIRERANDE EKO


GOD MORGON
Då och då när kroppen behöver en sittning
ilar jag iväg..ut på nätet
och läser vad landsortsfolket tycker och tänker
om livet..samhället och sånt
Dom som huserar runt ikring den stora staden Umeå

Ibland hittar jag inlägg som får mig att dra på smilbandet
Ibland lägga iväg en skrattsalva
Ibland blir jag "upplyft" ..som när jag läste bl.a det här raka inlägget
http://blogg.vk.se/skogslivet/2014/02/28/nar-blir-nagon-valdtagen/

Ibland känns orden bekanta..NI VET
såna där tankar man själv bär på och ibland uttrycker
Det är trevligt..att hitta fler som står lite på samma utsiktspost
Som ett eko ..DET är inspirerande
Vi människor mår bra av lite igenkänningsfunderationer
DET tillför det där extra bränslet
Som vi behöver ... för att ta oss upp från dalgångarna
Där utsikten är lite mer "grumlig" å oklar

Hoppas ni ALLA får en bra start på veckan och en GOD fortsättning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar