tisdag 13 maj 2014

NÅGRA ORD


Dagarna nu och framöver .. ser till att hålla mig i rörelse
Den här tiden..
behöver mina händer och min uppmärksamhet
och min tankekoncentration..särskilt väl

Tänker INTE säga att jag skall ta en paus från bloggandet
För det vet jag HUR det brukar sluta
då jag aldrig vet vad som dyker upp
som jag bara MÅSTE få berätta om

Min son skall fira ett NYTT ÅR
Då vandrar alltid mina tankar och känslor iväg
på en resa genom tiden..som jag inte vill missa
Det är en viktig resrutt ..som alltid tillför mig några nya insikter
som jag inte var öppen för..förra året
GRATTIS och GOTT NYTT VÄLGÅNGSÅR...NÄR det är dax
Och TACK för ALLT du tillfört mig genom alla år

KRAM

Sen kommer mina hundar att få besök av sina kompisar
ett tag framöver

Så HUR dagarna kommer att gestalta sig för mig
Har jag som vanligt INGEN aning om
Ett är jag då HELT säker på
Och det är att dom kommer att bli innehålls och variationsRIKA
Och fyllda med glädjens upplevelser


Allt GOTT och VÄL önskar jag er ALLA KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar