måndag 26 maj 2014

OAVSETT


NU NI...SNART så ...OM så där en 14 dagar
Beslutet är fattat

Känner en pirrande förväntanskänsla..när jag tänker på det

Alla andra känslor..som bl.a tveksamheten
DEN har jag stoppat undan..längst in i garderoben
Nu är det nya INTAG som gäller
BÄRA eller BRISTA..DET får tiden utvisa

Erfarenheterna lär stå i kö.. och vänta på mig
Mest de GODA å POSITIVA hoppas jag
Fast.. även en och annan mer "seg tuggad"
som även den i slutändan kommer att ge mig långverkande och positiva erfarenheter :)
Och inget är ju heller fastlåst..beständigt
Kan ju ändra målinriktningen ..NÄR jag vill
Om jag ser ATT det INTE funkar som jag tänkt

Önskar er alla en mysig dag..oavsett väder

Här har vi 7 plusgrader ..med vinden därtill känns det som minus
Det fick jag känna av.. när jag tog skogsturen med hundarna
ATT jag skulle behövt både långkallingar och toppluvan på mig
För brr vad jag frös

2 kommentarer:

  1. Ditt beslut är fattat och det är gott! Att inte ta ett beslut är också ett beslut och då ligger det oftast kvar och skaver som ett gruskorn i skon...

    SvaraRadera
  2. Klokt sagt du kvinna DÄR uppe på backen :)

    SvaraRadera