söndag 8 juni 2014

DE VIKTIGA STUNDERNA

Barnbarnen och deras mamma har varit här
Med sig i bilen hit.. hade dom sin hundvalp och min yngsta syster
Som skall stanna här en stund
Ni vet det där med tiden ..så är det stunderna
VAD man gör med dom..som är avgörande och av STÖRSTA betydelse

Som här..ett förtroendesamtal mellan mor och dotter

åka baklänges på cykeln och FOTA...

storasyster med hundar



och en hund som diggar att springa ner i alla göriga och vattenfyllda diken

klättra i träd..

och stoltheten NÄR man klarar av det storasyster kan
Nu har dom åkt..men lämnat kvar min lillasyster
och det charmiga busfröet i min vård

Önskar er alla många upplevelserika stunder

2 kommentarer:

  1. Hejsan igen, Sanna här! Nu är sommar äntligen här och jag hoppas du och dina djur mår bra.
    Jag mår själv bra, gick ut första året på gymnasiet i torsdag och det firades med att skolans hästar fick gå ut på bete, gud så glada dom blev!
    Vart bor du nu? Tänkte iallafall jag kunde komma och hälsa på! Kramar! // Sanna från hamnskrä!

    SvaraRadera
  2. Hej Sanna Vi mår bra BÅDE hästarna hundarna katten och jag :) Skönt med sommarlov förstår jag..Jag bor kvar i Grannäs där jag stortrivs Önskar dig den allra ljuvligaste sommar med många härliga stunder att minnas Kram

    SvaraRadera