torsdag 4 september 2014

LJUVLIG MORGON med VACKRA KÄNSLOR

Gårdagen dök upp
med bara två spyflugor i stallet ..INGA fler ..SKÖNT
Och jag var och förtidsröstade..känns åxå det skönt.. att det är gjort

halvsjus morgonbilder

Är man som mig.. VAN vid att få rå om tystnaden
i den tidiga morgonen
Nästan HELT för mig själv
Förutom någon ensam timmerbil
som det rasslar om när den åker förbi i tommen
eller för att leverera det lastade timret

Så är biltätheten som råder NU i älgjaktstider... VÄLDIGT HÖG
Fast här i byn drar dom inte ut på jakt förrän på Lördag
Det är grannbyarna som är i full jaktfart
Med FLERTALET bilar
Som både syns och hörs VIDA och kraftfullt tydligt
då dom bryter igenom tystnaden
She kniws me med Bryan Adams ..hade jag lagt ut här men den har TYVÄRR har tagits bort
Det var den låt som min yngsta dotters kille Jonas
Lagt ut på Facebook till min dotter
Den var fin och väckte upp min romantiska ådra
En sida som inte syns till så ofta numer
Förutom när barnen...SOM NU.. bjudit mig på den känslan
Av det dom fått sig givna
Glad blev jag... både å hennes och hans vägnar
Som är innehavare av så vackra och romantiska känslor för varandra

Önskar er ALLA en ROMANTISK helg..med MYCKEN värme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar