måndag 3 november 2014

HEMTAM

Häromdagen såg jag något helt fantastiskt
Ett ljusklot med svans
Har ju sett många stjärnfall
Men det här var närmare och mycket större
Vacker och spännande var upplevelsen
som även OM jag haft kameran med mig
hade jag ändå inte hunnit fota ljusklotet
För man står ju alldeles stilla i förundran över det man ser
Sen är det ju borta .när man vaknar till

Quvintuss låter som en operasångare ibland när han snackar med mig
i vissa situationer
NI vet det där haahahaaa ALLTSÅ inte skrattljudet
Utan när operasångarna skall till att väcka/träna upp sina röster från lågt till högt
Om ni förstår hur jag menar
Han har andra ljud och så..beroendes på vad det gäller
VAD han vill ha sagt eller om han vill veta VAR jag är
Nu är det full fart på honom..då han börjar känna sig hemtam

Önskar er ALLA en Fin och lugn start på veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar