lördag 9 maj 2015

RENGÖRNING och UPPMÄRKSAMHET

God morgon
Det finns mycket jag gillar och som jag blir glad och "upplyft" av
Som till exempel att CYKLA..det ger åxå mig en frihetskänsla

Att bara dra iväg utan mål..löser upp de mer fasthållna tankarna
och gör dom flygande..
Tankarna som gnor och gnölar på..innan man kommit fram till ett beslut
Dom blir klarlagda under cykelturen
Sen blir samtidigt hela kroppssystemet rengjort
Inte dumt alls
Så cykeln är ur många synpunkter ett utomordentligt redskap
Så igår bar det av till Christina..där lammen nu börjar födas



Dessa oemotståndliga små varelser,som så tillitsfullt och utan rädsla
Sökte sig till Karolina..det är fint att se


Tackorna kom fram till mig
Dom ville åxå dom få lite uppmärksamhet och bli kliade

Precis som baggen med sina ståtliga horn som är lika foglig och snäll som lammen

Han stod helt stilla och verkade njuta av närkontaktens kliande och småprat

Hon har lugna,sociala och trevliga får


Stanna hade jag tänkt BARA en LITEN stund
MEN..när samtalsflödet drog igång försvann tiden
Hem med mig.. hade jag ägg från de frigående hönornas produktion
BARA DET

Önskar er alla en frigörande och HÄRLIG Lördag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar