söndag 30 augusti 2015

BÄRPLOCK och FULLMÅNE


Efter villande skogsvägar kom vi så fram..

DIT.. där dom efterlängtade bären fanns


Veteranerna fick jag slå följe med ..dom som HITTAR och vet var bären finns
På markens kunde man se Thailändarnas rens-avlämningar
Men det fanns ändå bär över till oss

4-5 liter blåbär plockade jag och en halv liter hallon

När jag sen låg i min säng.. då kl. var 10
Lyste månen rakt in genom mitt fönster och träffade mig
med sitt klara och magiska sken

-på en bild såg det ut som om något/någon kramade om månen

Och så här ser "dagen" ut DEN som nu är här
Sedd genom min krånglande kamera
den vill inte öppna portarna fullt ut till linsen
Nedrans..nedrans

Och härifrån skogen önskar vi er alla "skinande" och magisk Söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar