fredag 16 oktober 2015

SIGGE

Fick en förfrågan från uppfödaren av Sigge
Om jag kunde skicka en bild på honom
Så jag till att sätta mig tillrätta för att plocka ut de bästa
MEN det var inte helt enkelt
För där han finns..finns åxå någon kompis
Gör en bildkavalkad..från DÅ han kom till mig ..till NU
Man kan inte tro det är samma hund-ras
DÅ-tid

NU-tid


Skall ta några nya bilder på BARA Sigge idag

Härifrån skogen önskar vi er alla en underbar start på helgen
Christina..du menar den här bilden va?

4 kommentarer:

  1. Tycker nog att de bästa bilderna på Sigge är där han och Moltas leker och flyger fram på skaren -dom är underbara!

    SvaraRadera
  2. Mmm den bilden gillar jag åxå
    Fick till många bilder på ungherrarna den dagen..men jag hade lagt bilderna där jag glömt bort att jag placerat dom..Tur att du påminde mig om den bilden som fick mig att minnas :)

    SvaraRadera