onsdag 20 juli 2016

Hipp Hipp Hurra Hurra

Grattis Jan tillika min hyresvärd
På DIN födelsedag och firandet av DITT NYA ÅR
Det som går av stapeln JUST idag

Ett år som jag hoppas skall bistå dig med hälsa
och många goda fram-gångs-steg



Så vill jag TACKA dig för den "klippa och ljuspunkt" du varit
som nu sist ...det som hände med Kajsa
Som utan din hjälp och stöttning det hade varit tufft ..
att själv klara mig igenom allt det jobbiga och praktiska

Så den stora turen hade/har jag,som hamnade här i Grannäs
med människor som DIG...ni..Du och Christina


STORT VARMT TACK


När jag letar efter presenter..
Som nu till Jan söker jag sådana med ett stort och vitt symbolinnehåll
Något som har ett bestående värde

Som nu denna smidesljusstake i sten och smide
(som Erik Forsgren har skapat -http://www.forsbergsmide.se/html/om_mig.html)

En ljusstake som för mig symboliserar "klippa och ljuspunkt"
Det som Jan är för många... så och för mig





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar