lördag 30 juli 2016

TIDSBEFRIANDE



Idag händer det mycket..först det här med Kulturdagen
Som jag tycker är helt fantastiskt att ordna till
För det är ingen liten jobbinsats som åtgår..
Näää dom har det dom gör och särskilt Tommy som är huvudansvarig
SEN..så vet dom ju inte heller HUR mycket människor som kommer
Så det är ju inte som att planera för ett KÄNT antal människor
Men det är väl däri en spänning ligger ATT MAN ALDRIG VET
Och därför får man ta det som det kommer..

Sen skall jag hämta min yngsta dotter..som skall stanna här i Grannäs i någon vecka
Då hon har semester..det ser jag fram emot
Man får passa på medan tiden ges..innan samtliga återgår till sina tidslåsta förpliktelser

Vet inte om jag sagt det förut
Men säger det igen..att vara singel har sina för och nackdelar
Som nu då jag vill ha en klänning med blixtlås BAK..en långt ett
Så skulle det ju vara bra att ha en partner
Då blixtlåset är modernt...alltså ett sånt som inget hål har i sig
Där jag kan trä in en tråd för att på så vis få hjälp med uppdragningen
Men jag får dra upp det så långt jag kan..sen får jag cykla iväg till byn
Där jag får be om hjälp med sista biten upp
Det ordnar sig alltid ..för det är JUST den här klänningen som jag vill ha
JUST idag

Härifrån skogen önskar jag er alla en TIDSBEFRIANDE LÖRDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar