måndag 29 augusti 2016

EN NY VECKA MED NYA TAG..

Morgonen var/är småruggig
så jag önskade där gick ATT jag tagit på mig långkallingarna

Gräset var lätt vittoppat av natten som varit framme med sin kyla

Och dimman.. har lagt sig som en tunn grå gardin framför skog och byaväg

och solen DEN är uppe liksom jag och djuren
OCH så dom beundransvärda och flitiga bärplockande Thailändarna
som åker förbi mig i sina WW-bussar
På väg till bärskogen..
Och som lika glatt hälsar på mig.. var gång vi träffs efter vägen

Och så har vi dom lika flitiga grustransportörerna
som och så dom tillhör den tidiga morgonen

Liksom Jupiter

OCH så har jag tänkt tillföra min kropp lite extra vitaminer

Då jag har överbelastat den en längre tid..har det tärt på reserverna
Från IMMUN.se beställer jag det jag behöver NÄR jag behöver det..som nu
Ett seriöst,vänligt och NORRLÄNDSKT företag...som jag har förtroende för

Härifrån skogen önskar jag er alla en lättsam start på den nya veckan

2 kommentarer:

  1. Jag har skickat efter MEGA VITAL ... och den har gett mig kraft och energi, efter 6 veckors energiförlust.

    SvaraRadera
  2. Hej anonym..det låter härligt

    SvaraRadera