söndag 7 augusti 2016

LOPPIS och AVSKED



Liite gruvar jag..för det definitiva
att göra mig av med Kajsas saker.
Då jag INTE säkert vet vart jag står känslomässigt.
Men jag får se det som en barometer på hur jag tacklar det hela
Det här med processer..är ju åxå en lärande tid
Ett lärande om sig själv ..hur man funkar i olika jobbiga situationer

Men nog om detta

Rockarden/körvagnen lämnar jag hemma på uppfarten

Den tar jag inte med mig på bakluckeloppiset nere i byn
Så den som är intresserad kan beskåda den där.
Tar bara med mig allt det andra som ryms i bakluckan

Här i Grannäs visar morgonen upp sig på sitt allra bästa humör
SOLEN är här och verkar skall stanna HELA dagen
Tur är ju det för oss alla

Härifrån skogen önskar vi er alla en ljuvligheternas bästa Söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar