måndag 8 augusti 2016

MYSTREVLIGT

Gårdagen blev på MÅNGA sätt en mycket trevlig dag
Trots att antalet köpsugna människor inte syntes till

Det var nog det sköna vädret som höll dom borta

För efter dagar med ett ambivalent väder..med regn och åska
blandat med några få timmars uppehåll och solframträdande
Så var sommarsolen efterlängtad

Men dom som kom ..bidrog alla till några väldigt trivsamma timmar
Jag gick då omkring och pratade och småmyste bland människorna
Så trots att jag inte blev av med det jag tagit med mig
Så bekymrade det mig inte..
för jag hade ju klarat av de första steget i processen


Det åts hamburgare och det fikades ute på altan
Och många stannade kvar en bra stund..
så det indikerar ju på att det var fler än mig som trivdes
Några bilder blev därför aldrig tagna då...
Då det var så mycket annat som påkallade min uppmärksamhet

Härifrån skogen önskar jag er alla en trivsam start på denna veckas första dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar