söndag 7 augusti 2016

SKYNDA ER ..KOM OCH FYNDA

HALLÅ HALLÅ..SE HIT alla hästägare och ni andra
När jag kom ner till planen där baklucke-loppiset
håller till fick jag SYN på alla hästgrejer som var upphängda.
Dom som Christina och Karolina kommit med
Det var ju som rena rama hästaffären..
en del är nästan helt nytt och allt till fyndpriser.
Så ni som ni som behöver saker till era hästar ..
av varierad sort .
Som märkes/sadlar ,täcken lädergrimmor, tyglar ,tömmar
SKYNDA er hit och FYNDA.Sen har Sonja grönsaker,marmelad,saft och kamelhårsgarn
Som stickat barnstrumpor av.
Tommy har fullt med fynd..som skor,kläder och MYCKET annat
Guns bil är fylld med allehanda saker så och
Gunnel tror jag hon heter
Så jag kunde inte låta bli att cykla hem
för att tala om för vilka fynd det finns att göra
Sen tillhandahåller Tomas grillar hamburgare över öppen eld
Fika finns åxå att köpa

Näää nu måste jag cykla tillbaka..SKYNDA er HIT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar