tisdag 23 augusti 2016

SVÅRTÄND

Har inga nya bilder att lägga ut
.. ingenting att säga...berätta om


MER än att jag skall försöka få igång kreativiteten
Så jag kommer igång med tomtarna

(fjolårstomtarna och "färgdockorna,som inte klarat sig igenom min kritiska blick)
Kanske kan dom få mig att bli mer "vaken"

Gick in på Youtube för att hitta musik,som kan bidra till hjärnans vakenhet och kreativitet

Men den musiken blev jag då bara trött och splittrad av..någon kreativitet kände jag då inte av
Den mesta musiken för hjärnan gick ungefär i samma tonläge
Men mig hjälper den då inte..tvärtom
Så inte vet jag..hur dom tänker ..dom som tror att det är sån musik vi behöver
När vi är i behov av att få lite fart på våra hjärnor och vår kreativitet
Men så är vi ju olika vi människor.. med olika "tändplån"..som gör att vi tänder till

För mig behövs det en annan slags toner för att tända mig
Som den här till exempel

Önskar er alla en alldeles speciell Tisdag med inslag av värme på era inre plan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar