fredag 23 september 2016

KÖRD I BOTTEN


NU har min kamera HELT lagt av..den vill ingenting längre
Och jag har ingen aning om vad det är för fel

Om den är utarbetad ..eller totalt körd i botten
då själva mekanismen inte verkar vilja mer

För mig är det tråkigt..då den följer mig nästan vart än jag går
Brukar lämna den hemma när jag vill vara helt närvarande i stunden
och inte bli störd av kamerans påträngande fotobehov
Men det är inte särskilt ofta
vilket jag ibland åxå kan ångra..att jag lämnat den hemma
för man vet ju aldrig när dom där magiska ögonblicken dyker upp
Dom som aldrig kommer igen OCH det är många det.

..Så jag kommer nog inte att skriva lika mycket på min blogg
Då kameran är den ...som med sina bilder ger mig inspiration till ordens uppkomst
hmm... mer tillkomst kanske
Känner mig ganska så andefattig på ord
när jag inte kan fånga alla magiska ögonblick med kameran längre.

Skall låta mina barn ta en titt på den...
Då jag själv inte är särskilt tekniskt lagd..men det är dom

Härifrån skogen önskar jag er alla en störtskön helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar