onsdag 17 maj 2017

UTAN men MED

Det regnar...skööönt ,härligt och vänligt vårregn
Den "bittra" och envisa kylan som hängt sig kvar här
Den som jag lämnade när jag flög till Kreta
men som troget stod och väntade på mig
när jag återvände
Den verkar ÄNTLIGEN har förstått att den inte längre är önskvärd

Nätverket vill inte DET jag VILL ..tur jag fått låna dotterns bärbara
För även om den har sina år på "nacken"och tar lite tid på sig att reagera
så kan jag då skriva..för bråttom har jag ju liks inte ändå

Nätverket här i skogen har skött sig perfekt länge..har aldrig haft några störningar
Mer än korta "reparationsavbrott
Så det är lite av en besvikelse..även om jag tänker positivt
ATT det inte funkar NU när jag vill lägga ut alla mina bilder
som jag tagit under min vistelse i Kreta

Sen så har jag Klippt mig ..kort enligt mina ögonmått..
njaa inte jag utan det är min äldsta dotter som har hållit i saxen
Så nu ser jag riktig "städad" och "ordentlig" ut :)

Passade på att förnya mig..när jag nu var på äventyr

Härifrån skogen önskar jag er alla en häärlig Onsdag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar