torsdag 10 augusti 2017

Dagen efter

Igår var jag på kalas..8-åringens
Vädret skötte sig ..så vi kunde sitta ute och äta av dotterns och mågens goda och matnyttiga sallader
under trevligt småprat..
Och vad gör jag..JOOOOO glömmer kameran hemma
fick jag upptäcka när jag febrilt letade i ryggsäcken efter den
För att föreviga mina minnesbilder
Ibland blir jag bara så rejält arg,sur och less på mig själv Till vad nytta.
Så jag la av med det och njöt och hade roligt istället
Får väl tigga mig till några bilder av barnen
TACK! säger jag till födelsedagsbarnet,din syrra,mamma och pappa
som fixat till denna fest efter er hemkomst från Island..dagen innan
Till er alla som var där som bidrog till trevligheterna
Tyvärr hann jag inte sparka så många bollar mot det NYA häftiga målet
Men nästa gång DÅ

Härifrån skogen där regnet åter är på ett besök önskar jag er alla en behaglig Torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar