onsdag 6 december 2017

DET HÄR MED POST NORD



Har tänk på en sak..när jag gått på promenad i den djupa skogen med hundarna
Det är oftast då och där som min tankeverksamhet är som aktivast

Som det här med POST NORD..och all negativ kritik dom får via media
Som jag inte känner igen..förstår

Är det ett storstadsproblem..att det går så "risigt" till för dom

NU kan jag ju bara tala i egen sak..
Att så länge som jag bott här i skogen ..det blir 9 år till sommaren
Har det bara hänt EN gång..att ett paket inte levererats

För tryggt och pålitligt har POST NORD levererat sina paket/försändelser/brev hit till "obygden"


Så TACK! POST NORD..för era pålitliga och trygga leveranser hit till den Norrländska skogen

För som med månen som blivit naggad i kanten MEN ändå lyser med full kraft..är Post Nord
För HUR skulle mitt liv se ut..vara/bli utan Post Nord och datorn
Betydligt mer komplicerat och mer beroende av bil i alla fall
Så var mina tankar IGÅR..idag vet jag inte vart dom tänker föra mig

Härifrån en skog DÄR och då jag återigen fått ljus från himmelen
Önskar jag er alla en behändig och komplikationsfri Onsdag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar