måndag 8 januari 2018

SKOGSBEFOLKAT

Det härliga gänget har varit här
Då vi har passat på att fira lilla julafton också
Det vi gör alla år..samlas för vår ALLDELES egna speciella lilljul

I julklapp fick jag kutterspån,som jag hade önskat mig
det är så skönt må ni tro att VETA att jag har det jag behöver till mina djur

Rolig blev överraskningen när de bad mig komma till släpet
FÖR där tillsammans med spånet satt mina barnbarn

Det har varit fullfart med olika aktiviteter
God mat,trevliga samtal,olika spel.promenader och lek med djur och barn
Jag har blivit uppassad och omhändertagen ..vilket jag storligen njutit av

När dom spelade ett spel som jag var åskådare till fick vi alla skratta
så vi blev alldeles varma
Ett spel som går ut på att försöka få sin medspelare att förstå vad man säger
med en plastgrej i munnen...vilket INTE var det lättaste

Även yngsta dotterns och hennes fästmans djur fick följa med hit till skogen
Vilket var spännande för de hemmaboende djuren och till barnbarnens förtjusning

Att få fler djur att pyssla om och gosa med

Jag ordar inget mer UTAN ni får själva se bilderna
på en del av det vi gjort..
Tomt blev det när alla åkt..men som alltid finns deras energier kvar i alla rummen


Jupiter gillar att busa..här drog han i kvistarna så snön rasade ner

Ivanhoe undrade vart hans kompis tog vägen

Härifrån skogen önskar vi er ALLA en mjuk start på den nya veckan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar