onsdag 11 juli 2018

MEDELHAVSVÄRME och ett SKOGSMÖTE


Här är det SOMMARVÄRME -och en klarblå himmel
och VARMT ,som det var i Grekland när vi var där
Det vill säga sån där värme som man kan gå ut i

Iden tidiga morgonen eller sena kvällen Så gott som UTAN kläder

FÖRSTORA och KOLLA sen NOGA iden den här bilden
PS..När jag UTAN hundar cyklade tillbaka för att se om det gick att se några spår
För att säkerställa VILKET djur det var
Men det är svårt i det torra och hårda underlaget

MEN så strax före bron -låg dessa tre bredvid varandra Som INTE låg där tidigare
Så jag stannade en bit bort för att förhoppningsvis få se VEM det var som lagt dom där
Någon som säkert skulle hämta igen dom ...Men icke
Ps ..
Härifrån skogen där jag insupit morgonens "livselixir" och spänning önskar jag er alla en störtskön Onsdag

"Fötterna-min plattform
Uppbärare av kroppspelaren
Ger stabilitet
Känslan-när jag tar en morgonpromenad
Helt naken i daggvått gräs
Bara vara i all enkelhet
Inse livets storslagenhet
Ger livselixir för dagen"
(livsvandrerskanisb)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar