lördag 22 september 2018

BORTPLOCKAT och MYSTERIELÖSNING

NU ni FUNKAR min kamera igen och mysteriet med min dator är löst
Med hjälp av min SON - SOM via fjärrhjälpen kunde rätta till problemen
Ganska så fantastiskt att han kunde sitta 10 mil bort på sin dator
och rätta till MINA uppkomna problem och jag kunde följa varje "steg" han tog
på sin dator i min dator. COOLT

Den här bilden var den sista INNAN minnet blev fullt
Att rensa minnet på bilder har jag inte lärt mig
Då förra kameran hade en funktion
där det gick att tömma minnet direkt efter överföringen till mitt album


Dom övriga bilderna ÄR morgonens
HJÄRTLIGT TACK säger jag till sonen
Som gett mig tillbaka en mycket viktig och betydelsefull ingrediens i mitt liv -KAMERAN
Känner mig riktigt LYCKLIG och PRIVILIGERAD

Må så gott alla NI som tar er tid att titta förbi och läsa mina blogginlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar