torsdag 20 september 2018

TRIMMADE SKRATTMUSKLER

Djuren är suveräna på att hålla mina SKRATTMUSKLER i trim

Som igår eftermiddag när Jupiter och Ivanhoe som vanligt busade
Och Jupiter blev less
Då fick han tag i sidan på Ivanhoes grimma
Och ni skulle sett på hans mimik/kroppsspråk när han insåg att han hade kontrollen
och kunde styra Ivanhoe DIT HAN VILLE

Det lockade fram ett befriande skratt hos mig- av det jag fick se

Undras nu bara om Jupiter kommer att komma ihåg - vid nästa tillfälle

(tidigare tagna bilder)
Hur han skall gå till väg för att få ordning på de envetna busfröet
Det återstår att se. Nyfiken är jag då - på om det kommer att upprepas
När han åter blir less på Ivanhoes framfart
Härifrån skogen. som bjuder på ett milt väder
önskar jag er alla en "förtjusande" och skrattvänlig Torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar