onsdag 17 oktober 2018

DEN FRÅGVISA NOVISEN

I Måndags hade jag en träff med två mycket populära ,eftertraktade och svårfångade killar
Det var inte för min skull dom kom
Nää det fanns annat som var mer intressant ,som fångade deras uppmärksamhet
Men när det blev läge - PASSADE jag på
Att klämma in , en och annan fråga
För har man två elitexperter till hands
Gäller det att ta till vara på tiden man har med dom
För de kunskaper dom har Vore det dumt av mig att inte försöka snika åt mig av .
Så många jag bara hann med och kunde fråga om
För det är inte lätt att ställa förståeliga frågor
om det man själv inte förstår ..men vill VETA något om
Så TACK säger jag till Far och Son TILLIKA RÖRMOKARE till professionen
för ert omhändertagande av värmesystemet till huset och mina ENVETNA frågor

(fick inte till någon bra bild MEN bättre en dålig än ingen alls)

Härifrån skogen där jag försöker komma ifatt tiden

Den där mellantiden önskar jag er alla en intresserik Onsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar