torsdag 1 november 2018

DYRBAR LAST

Idag på förmiddagen bar av till Bjurholm med den "vita friheten"
Som var lastat med dyrbarheter- de värdefullaste av alla - MINA barnbarn
Så jag ville vara ute i god tid för att inte behöva stressa de 4 milen in till Bjurholm.
Då jag inte heller visste MER än att väglaget definitivt var mycket säkrare IDAG än IGÅR
MEN man vet aldrig hur det är ställt med vägklimatet

I Bjurholm skulle dom ta bussen in till Umeå för att återvända hem till sina föräldrar
Det har som ni förstått varit helt underbara dagar
Även om jag och så tycker mycket om mina barnbarns föräldrar
Så är det något helt annat ändå att få umgås med dom helt själv

Härifrån skogen där SOLEN lyser

och hundarna och jag skall ta vår skogstur önskar jag er alla en "bedårande" Torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar