lördag 26 januari 2019

RYMLIGT NYFÖRVÄRV

NU har jag gjort det igen- FYNDAT
Januari månad verkar ha varit en sån månad då människor INTE spenderat så mycket
Av förklarliga skäl kanske - efter julens utsvävningar
Vilket medfört att som på Tradera -har man kunnat göra fynd
Och då jag var ute efter byxor som fanns plats i och som lättsamt kunde dras över gipset

(Har redan klippt upp ett par och fått låna av döttrar benrymliga byxor
då det tar nog med tid ändå att klä sig..)

Hittade jag dessa nya mysiga byxor
liiiite haremsstuk är det över dom MEN UTAN det där "blöjhänget"

Ni må tro jag är nöjd över mina nya byxor
Som är lättpåtagna över gips och skyddssko
Dessutom är dom sköna och i BOMULL och jag fick dom för 55kr
TVÅ stora fickor har dom, som rymmer lite av det jag alltid behöver ha med mig
Särskilt det som jag lovat barnen att ALLTID bära med mig VART än jag går
Min mobil med alarmfunktion..
För att dom INTE i onödan skall behöva oro sig för sin hoppande mor

Byxorna -dom ger mig en sån där lyxig, mysig lyckokänsla

Härifrån skogen där ett snötäcke lagt sig över marken
och MER är att väta önskar jag er alla en avslappnande och mysig lördag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar