måndag 15 april 2019

ETT VÄLKOMMET BESÖK



Kärt besök har jag alltså haft i helgen

Två av dom hade jag inte träffat tidigare

Det var min sons flickväns mamma och syster som kom tillsammans med sonen, flickvän och de två barnen

Sigge blev alldeles till sig av lycka För han älskar verkligen barn

Biggles och så han blev glad över att träffa andra människor
Och jag vet INTE varför men han gillar killar Särskilt mitt yngsta 9-åriga barnbarn
och så nu den här sjuåriga killen..de är som Biggles kompisar

Det är intressant att se djuren tillsammans med barnen


Trivts har jag gjort som fisken i vattnet....som den fisk jag är
Och vädret har ställt upp och gjort utevistelsen till en strålande tid
Till Malbergsstugan drog vi iväg på Söndag
För att grilla både korv och pizzamackor i våffeljärnet vi hade med oss
Det fungerar till mycket de. Ett våffeljärn jag fått av min son

Dessutom fick mina hästar och jag - igår - ett efterlängtat besök av hovmanikyristen
Så nu är hästarna stilade inför vårens ankomst

Tiden går fort ALLT för fort i trevligt sällskap
Hoppas att de två trevliga kvinnorna, som jag nu lärt känna - från den stora huvudstaden Stockholm och Uppsala
Vilket jag tror mig om att förstå av vad som sagt och hur dom "sett" ut
ATT dom Fick en verkningsfull uppladdning av synintryck,sol och energi FRÅN naturen HÄR i Grannässkogen

För dom ville gärna återkomma OCH det ser jag fram emot
att få visa dom
Ännu fler MER vackra platser runt omkring här i Grannäs
Dom som jag i min tur blivit visad på

Härifrån skogen med en skrattande Jupiter och där nätterna är kalla men dagarna vårlikt varma
önskar jag er ALLA en strålande och uppladdande dag






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar